Vrácení zboží a reklamace
Jak postupovat při vrácení zboží?
Pokud Vám produkt nevyhovuje, můžete ho jednoduše vrátit 14 dní od jeho zakoupení.
1. Vrátit lze pouze neporušené, nepoužité, nepoškozené zboží v originálním obalu s původními štítky.
2. Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky.
3. Abychom vrácení zboží udělali jednodušší, připravili jsme pro vás Formulář pro odstoupení od smlouvy. Vyplněný formulář zašlete na email info@tamaiti.cz.
4. Při vracení zboží osobně / přes Zásilkovnu vám bude částka za vrácené zboží převedena na vámi uvedený bankovní účet do 7 pracovních dnů po obdržení zásilky.
5. Při zasílání Zásilkovnou zabalte vrácené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy. Doporučujeme zboží vrátit v obalu, ve kterém vám zboží přišlo od nás.
6. Zpětný kód na Zásilkovnu: 90420436.
6. Zboží nezasílejte na dobírku. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány.
7. Adresa pro osobní vratky: TAMAITI s.r.o., Soukenická 182, 397 01 Písek.
Jak na reklamaci?
Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Obchodní podmínky specifikují celý proces reklamací.
Vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace zašlete na email info@tamaiti.cz.
Reklamované zboží zašlete přes Zpětný kód Zásilkovny: 90420436.
Vaše TAMAITI