Vrácení zboží a reklamace

Jak postupovat při vrácení zboží?

Naším hlavním cílem je vaše spokojenost se zbožím, které jste si u nás koupili. Víme, jak je někdy obtížné při nákupu na e-shopu odhadnout správnou velikost nebo barvu.
 

Pokud Vám produkt nevyhovuje, můžete ho jednoduše vrátit 14 dní od jeho zakoupení. 

1. Vrátit lze pouze neporušené, nepoužité, nepoškozené zboží v originálním obalu s původními štítky.

2. Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. 

3. Abychom vrácení zboží udělali jednodušší, připravili jsme pro vás Formulář pro odstoupení od smlouvy. Vyplněný formulář zašlete na email info@tamaiti.cz.

4. Při vracení zboží osobně / přes Zásilkovnu vám bude částka za vrácené zboží převedena na vámi uvedený bankovní účet do 7 pracovních dnů po obdržení zásilky. 

5. Při zasílání Zásilkovnou zabalte vrácené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy. Doporučujeme zboží vrátit v obalu, ve kterém vám zboží přišlo od nás.

6. Zpětný kód na Zásilkovnu: 90420436

6. Zboží nezasílejte na dobírku. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány.

7. Adresa pro osobní vratky: TAMAITI s.r.o., Soukenická 182, 397 01 Písek.

Jak na reklamaci?

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Obchodní podmínky specifikují celý proces reklamací.

Vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace zašlete na email info@tamaiti.cz.

Reklamované zboží zašlete přes Zpětný kód Zásilkovny: 90420436.

 

Vaše TAMAITI